Uz augšu

HEMPHILIA: itāļu izcilība

HEMPHILIA: ITĀĻU IZCILĪBA

 

Šodien mums ir prieks iepazīstināt ar vienu no novatoriskākajiem uzņēmējiem vietējā kaņepju (Cannabis Sativa) nozarē: Frančesko Dal Zio no Veneto (Itālija), Hemphilia (Frada Srl) īpašnieku kopš 2018. gada – uzņēmumu, kas atklājot kaņepju labvēlīgās īpašības, veiksmīgi tās pielieto kosmētikā. Un ar lielu entuziasmu Frančesko dalās projektos un nodomos, jo darbs ar kaņepēm nozīmē ilgtspējības piešķiršanu lielākam projektam. Viņš stāsta, ka HEMPHILIA® ir īsta dzīves filozofija, kas vērsta uz veselīgu un dabisku iespēju meklējumiem labāk dzīvot pasaulē, kas var piedāvāt modeļus, kas arvien vairāk tiek pielāgoti cilvēkam pēc būtības.

 

Tātad, Frančesko, kāpēc jūs izvēlējāties strādāt, izmantojot kaņepes kā galveno jūsu produktu sastāvdaļu?
Jo esmu atklājis, kad pielietotas ādas kopšanā, to atjaunojošās, nomierinošās un barojošās īpašības ir fantastiskas. Patiesībā kaņepēm ir īpašības, it īpaši omega 3 un 6 to sastāvā, kuras nav nevienā citā augā. 2018. gadā mēs sākām studēt CBD, pētot, kā definēt produktus ārvalstu uzņēmumam šajā nozarē. Tajā brīdī es sapratu CBD pārsteidzošās aktuālās īpašības un arī to, ka par to nebija daudz literatūras. Cilvēkam, piemēram, man, kurš mīl izaicinājumus un galvenokārt veic pētījumus, tā bija mīlestība no pirmā acu uzmetiena.

 

Jūsu uzņēmums īpaši rūpējas par vides ilgtspējas atbalstīšanu. Vai varat pastāstīt sīkāk?
Mums vides ilgtspējība ir būtiska uzņēmējdarbības komponente, ne tikai manas personiskās pārliecības dēļ, bet arī tāpēc, ka pretējā gadījumā mēs neietverot tālredzību saskartos ar problēmām ilgtermiņā. Viss, kas negatīvi ietekmē vidi un nav absolūti nepieciešams, ir aizliegts HEMPHILIA®: tā ir mūsu pārliecība un komerciāla ideoloģija. Lai cīnītos pret mežu izciršanu, mēs piedāvājam savus produktus bez tā sauktā sekundārā iepakojuma, tas ir, kastes un kārbiņas, kas tiek izmantotas, lai veidotu izvietojumu veikalu plauktos, bet kuras atnestas mājās, nekavējoties tiek izmestas. Attiecībā uz plastmasu mēs ražojam tūbiņas, izmantojot par 70% mazāk plastmasas nekā parastās pudelēs. Turklāt pagājušajā gadā, sadarbībā ar partneri no Dānijas, esam arī pētījuši un analizējuši kaņepju izejvielu plastmasas tūbiņas, un es esmu drošs, ka pētījums mums sniegs rezultātus jau pietiekami drīz.

 

Kā jūsu kosmētika tiek radīta? No kurienes nāk kaņepes, ko izmantojiet izejvielām?
Pirmkārt, mūsu kosmētika ir dzimusi no nesatricināmas un pārbaudītas pārliecības: tas, ar ko daba mūs apveltījusi, ir kas ārkārtīgi spēcīgāks un bagātāks, nekā mēs spējam aptvert. Līdz ar to patiesais jaunievedums mūsdienās ir zināt, kā atpazīt to, ko augi mums piedāvā, lai uzlabotu mūsu dzīvi un skaistumu, neapdraudot veselību un labsajūtu. Kaņepēm un to atvasinājumiem, protams, ir fundamentāla nozīme, tāpēc mēs strādājam tikai ar vietējiem lauksaimniekiem, kuri respektē bioloģiskās lauksaimniecības ideoloģiju un kritērijus, īsi sakot, kuri patiesi tam tic. Tomēr mēs pārbaudām visus izejvielu piegādātājus, lai pārliecinātos, ka varam nepārtraukti rēķināties ar augstu kvalitātes standartu nodrošināšanu.

 

Ko esat atklājis, strādājot šajā nozarē?
Lieta, kas visvairāk lika man iemīlēties un iedvesmoja, ir šīs nozares “dvēsele”. Nācis no kosmētikas industrijas, kurā uzmanība tiek pievērsta peļņai, es uzreiz sapratu, ka, no otras puses, šeit lielākā daļa cilvēku vēlas mainīt lietas, ievērot ētiku un ticēt tam, ko viņi dara, dodot dvēseli savam biznesam.

 

Kāds ir lielākais gandarījums par jūsu darbu?
Personīgi profesionālā līmenī izpētes aktualitāte mani aizrauj un ļoti iepriecina. Pateicoties šim cīņassparam un iedzimtajai aizraušanās ar izaicinājumiem, mēs esam spējuši izveidot pašreizējo Hemphilia® zīmola produktu klāstu un jaunos produktus, kas tirgū nonāks nākamo 12 mēnešu laikā.

No tirgus viedokļa vislielākais gandarījums ir tas, ka uzņēmuma 22 gadu pastāvēšanas laikā pirms Hemphilia®, mēs varējām eksportēt uz nedaudz vairāk kā 10 valstīm visā pasaulē, tagad tā vietā, izmantojot CBD produktus, tikai gada un pāris mēnešu laikā, uz vairāk nekā 70% Eiropas valstu un ārpus tām.

 

Kādi ir jūsu plāni 2020. gadam?
Plāni lieli, iespējams, pārāk lieli, pie neticamā izaugsmes tempa, ko piedzīvojam. Viens no mūsu lielākajiem izaicinājumiem šobrīd ir spēt ilgtspējīgi un ilgstoši palielināt uzņēmuma kapacitāti un cilvēkresursus, vienlaikus saglabājot savu identitāti un šīs fantastiskās nozares “dvēseli”.

Kas attiecas uz tirgu, es varu paredzēt, ka drīzumā tiks ieviesta jaunā līnija bērniem un paplašināts sejas un ķermeņa produktu klāsts. 2020. gadā tirgū joprojām tiks izlaistas arī citas līnijas, piemēram, sporta un anti-celulīta.